مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-24پزشكي

روزانه 2500 بیمار با علائم کرونا به مراکز درمانی البرز مراجعه می کنند


سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: شدت شیوع بیماری بسیار بالا است و پروتکل ها به خوبی در میان صنوف و مردم رعایت نمی شود؛ - مهرداد بابایی، سخنگوی قرارگاه مقابله با صورت نمی گیرد و با کاهش میزان رعایت پروتکل ها مواجه هستیم.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه مردم و اصناف باید اصول بهداشتی را جدی تر از گذشته رعایت کنند، ادامه داد: عدم توجه به محدودیت های کرونایی موجب تشدید ابتلا به کووید 19 به ویژه نوع دلتای آن در استان شده است.

این مقام مسؤول به سرعت انتقال ویروس دلتا اشاره کرد و یادآور شد: شدت درگیری در این نوع از بیماری و مخاطرات این ویروس بیش از ما بقی سویه ها است.

به گفته بابایی شمار مراجعه کنندگان کرونایی در هر روز میانگین به دو هزارو500 تن رسیده است که این آمار در قیاس با موج های قبلی بالاتر است و این نشان دهنده سرعت و شدت شیوع بیماری است.

وی بیان کرد: اکنون تعداد تخت های بیمارستانی ویژه بیماران کووید 19 در استان درحال افزایش است و به ناچار باید تخت های غیرکرونایی ها  رابه بیماران کووید19  اختصاص دهیم.

بابای یادآور شد: در موج ششم کرونا شاهد ابتلای کودکان، نوجوانان و جوانان به بیماری کووید19 هستیم و شمار بستری شدگان این رده های سنی در البرز روند افزایشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 2500 بیمار با علائم کرونا به مراکز درمانی البرز مراجعه می کنند

روزانه 2500 بیمار با علائم کرونا به مراکز درمانی البرز مراجعه می کنند