مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-24اقتصادي

اجرای طرح دیوارنگاره سرامیکی شهدای همدان توسط جهاد دانشگاهی


مدیر مرکز خدمات تخصصی فناوری سفال جهاددانشگاهی همدان از ساخت نخستین دیوارنگاره سرامیکی شهدای همدان با عنوان آبروی محله خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر مرکز خدمات تخصصی فناوری سفال جهاددانشگاهی همدان از ساخت نخستین دیوارنگاره سرامیکی شهدای همدان با عنوان "آبروی محله" خبر داد.

سید محمدمهدی حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: دیوارنگاره سرامیکی طرحی خلاقانه و نوآورانه است که در آن کتیبه سرامیکی لعاب برجسته با استانداردهای روز دنیا و ویژگی های نسوز بودن و مقاومت در برابر یخ زدگی به کار رفته است.

وی با بیان اینکه طرح سرامیک های هفت رنگ برجسته برای نخستین بار در کشور اجرا می شود، افزود: در این طرح ابداعی، تصاویر شهدا به همراه نام، تاریخ تولد و شهادت در قالب یک کتیبه معرق بر روی دیوار مساجد یا حسینیه های محل زندگی همان شهید نصب خواهد شد.

حسینی کیا با اشاره به آغاز فاز اول این طرح، تصریح کرد: پنج مسجد در فاز اول این طرح دیده شده که کار ساخت و نصب دیوارنگاره های این مساجد در حال انجام است.

مدیر مرکز تخصصی سفال جهاددانشگاهی بیان کرد: هفت نفر به طور مستقیم و شش نفر به طور غیرمستقیم در اجرای این طرح دخیل هستند و از سه ماه گذشته اجرای این طرح آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح دیوارنگاره سرامیکی شهدای همدان توسط جهاد دانشگاهی

اجرای طرح دیوارنگاره سرامیکی شهدای همدان توسط جهاد دانشگاهی