مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-24سياسي

صدور بی رویه مجوز پایگاه های خبری به افراد غیرمتخصص در ایلام


صدور بی رویه مجوز پایگاه های خبری به افراد غیرمتخصص در بسیاری از مناطق کشور از جمله استان ایلام ظلم آشکاری بر پیکر مطبوعات و روزنامه نگاری است.

- -گروه استان ها: در سال های اخیر با شکل گیری شبکه اجتماعی شاهد تغییر شیوه اطلاع رسانی در دهکده جهانی هستم که مزایای و معایب در پی داشته است.

در این راستا کشورها تلاش کردند که با آموزش های لازم سطح دانش افراد جامعه خود را همزمان با توسعه این بستر بالا ببرند در کشور ما نیز وجود شبکه های اجتماعی علاوه بر فرصت شغلی و کسب کار مشکلات فروانی در بحث اطلاع رسانی به وجود آورده است چرا که افراد بدون داشتن تخصص و سواد لازم با ایجاد یک کانال با دخالت در امور خبری مشکلات فروانی در بحث اطلاع رسانی به وجود آورده اند.

تا به امروز مسئولان و دستگاه های مرتبط توان مقابله و چاره اندیشی با فیک نیوز ها نداشته اند و متأسفانه چالشی که بعد از کانال ها خبری فیک نیوز در سالهای اخیر به وجود آمده صدور بی رویه مجوز پایگاه خبری و نشریات بدون محتوا است.

مسئولان هیئت نظارت بر مطبوعات نیز بدون توجه به دانش و توانمندی و حتی عدم تخصص آنها به صورت فله ای اقدام به صدور مجوز کرده اند که فضای اطلاع رسانی و حرفه روزنامه نگاری را در آینده با چالش مواجه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بی رویه مجوز پایگاه های خبری به افراد غیرمتخصص در ایلام

صدور بی رویه مجوز پایگاه های خبری به افراد غیرمتخصص در ایلام