مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-24اجتماعي

شاخص هوا تابع اقلیم است/ پایش 560 واحد صنعتی در اصفهان


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوا فقط تحت تاثیر آلودگی ناشی از واحد صنعتی تغییر نمی کند و این شاخص تابع اقلیم نیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره علت آلودگی شدید هوا در دو هفته اخیر اظهار داشت: عوامل مختلفی در ایجاد آلودگی هوا اثرگذار است که شاید برخی از آنها مانند وزش باد و خیزش گرد و خاک منشأ خارجی داشته باشد و یا حتی ساکن شدن هوا وضعیت آلودگی را تشدید کند.

وی با بیان اینکه ترددها در روزهای اخیر بسیار زیاد شده است، ادامه داد: حمل و نقل تأثیر زیادی بر آلودگی دارد؛ وقتی بنزین سوخته می شود گاز آلاینده تولید می کند که بر افزایش ذرات معلق pm2.

5 و pm10 مؤثر است و اگر تجمعی حساب کنید می بینید که چقدر شاخص ها بالا می رود در حالی که آلودگی ناشی از واحدهای صنعتی زمانی اثر محسوس دارد که شرایط (این ورژن) وارونگی دما باشد.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه سواد عمومی در آشنایی با آلایندگی و بارگذاری ها پایین است، خاطرنشان کرد: این مهم نیاز به آموزش دارد و صدا و سیما لازم است که در این زمینه کمک کند تا بتوان با افزایش آگاهی، تعادل را رعایت کرد و به مشکلات دامن نزد.

300 واحد صنعتی آلاینده در حاشیه شهرهای اصفهان شناسایی شد صفی قلی با تاکید بر اینکه ترافیک روزهای اخیر بسیار زیاد بود، ابراز داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص هوا تابع اقلیم است/ پایش 560 واحد صنعتی در اصفهان

شاخص هوا تابع اقلیم است/ پایش 560 واحد صنعتی در اصفهان