مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-24سياسي

«اطعام دهی روز غدیر» با برپایی 110 دیگ غذا در گرگان


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از اطعام دهی روز غدیر با برپایی 110 دیگ غذا در شهرستان گرگان خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی انتصاری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت عید غدیر مراسم اطعام دهی روز غدیر با برپایی 110 دیگ غذا در شهرستان گرگان برگزار می شود.

وی با گرامیداشت دو اعیاد بزرگ و فرخنده قربان و غدیر تصریح کرد: مراسم اطعام دهی روز غدیر با همت ستاد مردمی غدیر در خیابان خمینی و یا میدان شهرداری شهرستان گرگان برگزار می شود.

*عدم برگزاری مراسم متمرکز در روز غدیر/ عید غدیرخم عید ولایت است معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابراز کرد: قطعا در این روز بزرگ مراسم متمرکز نخواهیم داشت و پروتکل های بهداشتی در این مراسم حتما رعایت خواهد شد.

انتصاری عید غدیرخم را عید ولایت برشمرد و خاطرنشان کرد: عید غدیرخم یک از اعیاد بزرگ و برتر امت اسلام است و در این روز سترگ پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) امام علی (ع) را به عنوان الگوی حاکم اسلامی در میان مردم معرفی کرد.

* رمز عید بودن غدیر، کمال دین در سایه تداوم نبوت از طریق امامت است وی با بیان اینکه عید غدیر از اساسی ترین و مهمترین برنامه پیامبر اکرم (ص) برای تضمین استمرار اسلام و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اطعام دهی روز غدیر» با برپایی 110 دیگ غذا در گرگان

«اطعام دهی روز غدیر» با برپایی 110 دیگ غذا در گرگان