مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-24سياسي

مشکل در انجام فرآیند ثبت شرکت ها / اختلال در سامانه الکترونیکی است


رییس اداره ثبت شرکت های تبریز علت اختلال در فرآیند ثبت شرکت ها در دفاتر خدماتی را مشکل در سامانه الکترونیکی این بخش اعلام کرد.

- محمد اسمعیل زاده در گفت و گو با فارس اظهار داشت: اختلال در فرآیند ثبت شرکت ها در دفاتر خدماتی به علت مشکل در سامانه الکترونیکی مربوطه است که متقاضیان در برخی موارد مؤفق به ثبت نهایی درخواست خود نمی شوند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع از طریق مدیر کل ثبت شرکت های کشور، معاون کل رییس سازمان ثبت اسناد و مدیر کل انفورماتیک در حال پیگیری و رسیدگی است، خاطر نشان کرد: برخی ارتقاء نرم افزاری نیز در این سامانه در حال انجام است تا از طریق این اقدام ها علاوه بر حل مشکلات فعلی، فرآیند ثبت شرکت ها در سامانه نیز تسهیل شود.

اجرای آزمایشی واگذاری امور ثبت شرکت ها به دفاتر رسمی ثبت در برخی استان ها  رییس اداره ثبت شرکت های تبریز همچنین از اجرای آزمایشی واگذاری امور ثبت شرکت ها به دفاتر رسمی ثبت در برخی استان ها خبر داد و گفت: در صورت مؤفقیت این طرح، درخواست متقاضیان ثبت شرکت به این دفاتر ارجاع خواهد شد که هم زیرمجموعه سازمان هستند و هم با توجه به امکانات و زیرساخت های مناسب می توانند به صورت حرفه ای تر و سهل تر این فرآیند را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل در انجام فرآیند ثبت شرکت ها / اختلال در سامانه الکترونیکی است

مشکل در انجام فرآیند ثبت شرکت ها / اختلال در سامانه الکترونیکی است