مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:102021-07-24اقتصادي

تولید تخم مرغ دیگر برای مرغدار صرفه اقتصادی ندارد


رییس اتحادیه مرغ تخم گذار خراسان رضوی گفت: از ابتداء سال جاری قیمت نهاده ها از جمله سویا و ذرت 25 درصد و خدمات مربوط به تولید بسیار افزایش پیدا کرده است؛ - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه مرغ تخم گذار خراسان رضوی گفت: از ابتداء سال جاری قیمت نهاده ها از جمله سویا و ذرت 25 درصد و خدمات مربوط به تولید بسیار افزایش پیدا کرده است؛ با این شرایط تولید تخم مرغ دیگر برای مرغدار صرفه اقتصادی ندارد و به دلیل شرایط موجود جوجه ریزی در استان در سه ماهه ابتداء سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد کاهش یافته است.

سیدحسین موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت تولید تخم مرغ در استان، اظهار کرد: بزرگترین مشکلات تولیدکنندگان تخم مرغ در استان این است که هزینه های تمام شده تولید ما با قیمت مصوبی که دولت تعیین کرده است همخوانی ندارد.

امروز قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغدار بیش از 18 هزار تومان است و دولت آخرین قیمتی که برای تخم مرغ مصوب کرده است در دی ماه سال گذشته 14 هزارتومان بوده است.

البته همان زمان نیز قیمت تخم مرغ 16 هزارتومان بود.

با این شرایط تولید تخم مرغ دیگر برای مرغدار صرفه اقتصادی ندارد.

وی افزود: در همان زمان هشدار دادیم که نتیجه این تعیین قیمت، بی رغبتی مرغدار به تولید تخم مرغ خواهد شد؛ زیرا مرغدار مجبور به تولید تخم مرغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تخم مرغ دیگر برای مرغدار صرفه اقتصادی ندارد

تولید تخم مرغ دیگر برای مرغدار صرفه اقتصادی ندارد