مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-24سياسي

انجام 30 پروژه محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی در سنگان خواف


فرمانده حوزه مقاومت بسیج رسول الله(ص) سنگان گفت: در بخش سنگان خواف تعداد 30 پروژه محرومیت زدایی را از محل اعتبارات بسیج سازندگی شروع کرده ایم که تعداد 15 پروژه به کمک گروه های جهادی تحویل نیازمندان شد و 15 پروژه دیگر نیز تا پایان تابستان به پایان می رسد.

- یعقوب زنگویی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خواف با اشاره به اینکه آنچه که باید سرلوحه کار ما باشد کارجهادی و خدمت به مردم است، گفت: بحمدالله در بخش سنگان خواف تعداد 30 پروژه محرومیت زدایی را از محل اعتبارات بسیج سازندگی شروع کرده ایم که تعداد 15 پروژه به کمک گروه های جهادی تحویل نیازمندان شد و 15 پروژه دیگر نیز تا پایان تابستان تحویل این عزیزان می شود.

وی با اشاره به اینکه در این بخش 14 گروه  جهادی فعالیت می کنند، گفت: بیشترین پروژه ها در قالب بازسازی و مرمت و ترمیم خانه ها از قبیل گچ کاری، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و نیز ایزوگام بوده که اعتبارات آن از محل بسیج سازندگی و معرفی افراد از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است و برای هر خانه میانگین  2 میلیون و 500 هزار تومان اعتبار در نظر گرفته شد و باکمک خیرین وضعیت زندگی مردم را بهبود بخشید.

زنگویی خدمت بی منت بسیج به مردم را باعث تقویت و افزایش روحیه امید در جامعه دانست و افزود: نقاط محروم کم و کاستی های بسیاری دارند که گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 30 پروژه محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی در سنگان خواف

انجام 30 پروژه محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی در سنگان خواف