مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:552021-07-24اقتصادي

توزیع بیش از 34 هزار تن نهاده دامی در خراسان جنوبی


مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی از توزیع بیش از 34 هزار تن نهاده دامی طی سه ماهه نختس امسال در استان خبر داد و گفت: این میزان توسط تشکل های تخصصی دام استان خرید حمل و توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، وحید ضیاییان احمدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: پیرو کاهش شدید نزولات آسمانی و تشدید خشکسالی های چندین ساله اخیر در سال جاری و متعاقب آن فقر شدید مراتع، دامداران استان نیز همانند دامداران سایر نقاط کشور در تأمین علوفه مورد نیاز دام های سبک و سنگین خود با مشکلات و تنگنا های فروانی مواجه شدند.

وی بیان داشت: برای حمایت از این قشر تولید کننده همچنین تحقق شعار سال با همکاری اتحادیه ها و شرکت تعاونی شبکه تعاون روستایی استان تأمین و توزیع نهاده های دامی خشبی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی از توزیع بیش از 5 هزار تن نهاده دامی بین دامداران و اعضای شرکت های تعاونی های استان خبر داد و مطرح کرد: این نهاده ها شامل کاه، یونجه، جو، و ضایعات میوه بوده که توسط اتحادیه های استانی و شهرستانی خرید حمل و بین دامداران استانی توزیع شده است.

ضیاییان احمدی اضافه کرد: این مقدار نهاده توزیع شده افزون بر نهاده هایی است که توسط تشکل های تخصصی دام استان خرید حمل و توزیع شده که با احتساب نهاده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 34 هزار تن نهاده دامی در خراسان جنوبی

توزیع بیش از 34 هزار تن نهاده دامی در خراسان جنوبی