مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:402021-07-24اقتصادي

20 کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- زابل امسال زیر بار ترافیکی می رود


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: 20 کیلومتر از بزرگراه زابل - زاهدان در سال جاری زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

- عطاء اله اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طول کلی محور پر تردد زاهدان- زابل 200 کیلومتر است که تاکنون 115 کیلومتر بزرگراه در این مسیر به بهره برداری رسیده است.

وی افزایش سرعت تردد وسایل نقلیه و کاهش ترافیک و استهلاک وسائط نقلیه و اشتغالزایی را از جمله مهمترین مزایای احداث بزرگراه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 27 کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان- زابل توسط این اداره کل در حال احداث است که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات 20 کیلومتر آن تا پایان سال جار ی آماده بهره برداری می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در 2 سال گذشته احداث دو قطعه بزرگراه به طول 37 کیلومتر(قطعه 4 و 5) در محور زاهدان- زابل به پیمانکار واگذار شده است، گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده عملیات احداث قطعه سه بزرگراه این محور نیز بطول 27 کیلومتر در 6 ماهه دوم سال اجرایی می شود و تنها احداث قطعه 2 این بزرگراه بطول 27 کیلومتر برای سال آینده باقی می ماند.

اکبری همچنین از احداث 2 دستگاه پل در بزرگراه زاهدان- زابل خبر داد و افزود: پل نهراب بطول 192 متر بعد سالیان طولانی از احداث آن با پیگیری جدی این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- زابل امسال زیر بار ترافیکی می رود

20 کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- زابل امسال زیر بار ترافیکی می رود