مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-24سياسي

مشکل مراکز اهدای خون شهرستان های آذربایجان غربی رفع می شود


مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: طی هماهنگی با استانداری، جهت پای کار آمدن فرمانداری ها جهت همکاری بیشتر با انتقال خون استان مکاتبات لازم انجام گرفته و منتظر همکاری فرمانداری ها برای هماهنگی در زمینه خونگیری از اهدا کنندگان شهرستان های فاقد مرکز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، در پی ثبت سوژه ای با عنوان لزوم راه اندازی پایگاه انتقال خون در شهرستان بوکان در سامانه فارس من و درخواست مردم بوکان برای ایجاد مرکز انتقال خون در این شهرستان، خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه طی مصاحبه با مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی، موضوع را پیگیری کرد.

مجتبی قهرمان رضاییه در این خصوص اظهار داشت: شبکه بهداشت شهرستان بوکان طی سال های گذشته ساختمانی در اختیار انتقال خون بوکان قرار داد که در این ساختمان خونگیری انجام می شد که در سال 97 با تغییر مدیر شبکه بهداشت بوکان، ساختمان مذکور از انتقال خون پس گرفته شد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی و ساختمان این پایگاه ثابت انتقال خون از طریق شبکه بهداشت بوکان تامین شده بود، یادآور شد: در این ساختمان سه روز در هفته خونگیری انجام می شد.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان بوکان مرکز انتقال خون فعالیت ندارد و در صورت درخواست همشهریان، نسبت به خونگیری اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مراکز اهدای خون شهرستان های آذربایجان غربی رفع می شود

مشکل مراکز اهدای خون شهرستان های آذربایجان غربی رفع می شود