مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-24سياسي

افتتاح پروژه های نیمه تمام دولت دوازدهم در وقت اضافه


فردا قرار است توسط رییس جمهور طرح نیروگاه برق مقیاس کوچک در جهرم افتتاح شود اما مالک این نیروگاه می گوید هنوز مشکلاتش حل نشده و طرح آماده افتتاح نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، چند صباحی به پایان دولت دوازدهم باقی نمانده است، روزهایی که وعده های زیادی برای مردم داده شد اما یکی پس از دیگری به زمان های دیگری موکول شد تا اینکه با تکمیل شدن و نشدن آن در وقت اضافه در حال به سرانجام رساندن است.

هرچند شاهد حضور رییس جمهور در افتتاحیه ها نیستیم اما با نزدیک شدن به پایان عمر دولت بر شدت افتتاح پروژه ها افزوده شده است و هفته ای چند بار شاهد افتتاح پروژه های مختلف توسط ریاست دولت دوازدهم از طریق ویدئوکنفرانس هستیم.

استاندار فارس گفته است که امروز دوم مردادماه جاری پنج طرح حوزه برای بر طرف شدن موضوعات مختلف با شرکت وارد کننده تجهیزات نیروگاهی هستیم که کارمان به شکایت کشیده شده است.

جعفرزاده گفت: آرزوی من تولید برق است چون با به مدار آمدن فاز اول این نیروگاه 6/4 مگاواتی می توانیم برق شهر قطب آباد، روستای یوسف آباد و شهرک صنعتی جهرم را تامین کنیم و در دو فاز دیگر که تجهیزات آن نیز خریداری شده است، می شود برق قسمت هایی از شهر جهرم را نیز تامین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های نیمه تمام دولت دوازدهم در وقت اضافه

افتتاح پروژه های نیمه تمام دولت دوازدهم در وقت اضافه