مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-24دانش

طرح همکاری علمی و فناوری دانشگاههای ایران و چین برای 25 سال آینده تدوین شد


رییس دانشگاه شهید بهشتی از بررسی طرح مناسبات علمی فناوری ایران و چین در 25 سال آینده در وزارت علوم خبر داد.

- سعدالله نصیری قیداری در گفتگو با را 59 نفر اعلام کرد و گفت:همچنین تعداد دانش آموختگان زبان و ادبیات چینی در دانشگاه شهید بهشتی از زمان آغاز فعالیت گروه زبان چینی، 177 دانشجو در مقطع کارشناسی زبان بوده است و در حال حاضر نیز تعداد 90 دانشجوی زبان چینی در حال تحصیل در دانشگاه هستند.

نصیری ضمن بیان این مطلب که دانشگاه شهید بهشتی اولین و تنها دانشگاهی است که مرکز چین شناسی دارد، تصریح کرد: در راستای تقویت ارتباط علمی-آموزشی دانشگاه های ایران با دانشگاههای چین اخیرا یک پروپوزال آماده و تقدیم وزیر علوم کردم که ایشان هم دستور دادند این پروپوزال در مرکز همکاری های بین الملل وزارت علوم مورد بررسی قرار گیرد.

رییس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: این یک طرح جامع برای ارتباط علمی و فناوری 25 سال آینده دانشگاه های ایران بالاخص دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاه های چینی است که در برش های 5 سال فعالیت ها، چشم انداز و اهداف مشخص شده است؛ همچنین پیشنهاد داده ام دانشگاه شهید بهشتی مجری طرح باشد.

وی در ادامه افزود: همچنین از وزارت علوم درخواست کرده ایم دبیرخانه دائمی همکاری های علم و فناوری چین با دانشگاه های کشور در دانشگاه شهید بهشتی ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح همکاری علمی و فناوری دانشگاههای ایران و چین برای 25 سال آینده تدوین شد

طرح همکاری علمی و فناوری دانشگاههای ایران و چین برای 25 سال آینده تدوین شد