مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-24سياسي

سخت تر از مرگ؛ نامه آیت الله حق شناس برای شاگرد خود آیت الله قائم مقامی


دوم مرداد ماه یادآور سالروز رحلت ملکوتی عالم ربانی آیت الله حق شناس است.

ایشان در نامه ای شاگرد خود آیت الله سید عباس قائم مقامی را مورد لطف قرار داده اند و جدایی از دوستان را سخت تر از مرگ توصیف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جی پلاس ، دوم مرداد ماه یادآور سالروز رحلت ملکوتی عالم ربانی آیت الله عبدالکریم حق شناس است.

در کانال تلگرامی آیت الله سید عباس قائم مقامی که از شاگردان ایشان بوده است، با عنوان "یاد استاد" به نامه نگاری آیت الله حق شناس برای شاگردش اشاره شده و اینگونه یادداشت کرده اند: مرداد ماه هر سال یادآور ارتحال ملکوتی فقیه و عارف بزرگ آیت الله شیخ عبدالکریم حق شناس است.

به منظور استمداد از روح بلند آن عالم ربانی و عبدِ صالح پروردگار کریم، نمونه ای از نامه نگاری های محبت آمیز آن بزرگوار با شاگرد خود ، استاد قائم مقامی را به همراه توضیحات ایشان که همزمان با ارتحال آیت الله حق شناس در مرداد 1386 ش برای نخستین بار توسط سایت آینده منتشر شد، تقدیم می کنیم.

هر چند استاد قائم مقامی، اخیرا در پاسخ درخواست مکرر برخی از دوستان و شاگردان در خصوص تداوم برگزاری جلسات سخنرانی و درس گفتارها با اشاره به وضعیت امروز مردم جامعه اظهار داشته است: " با این ظلم و مرارتی که این روزها بر مردم می رود ، هیچ نشاطی برای سخن گفتن نیست و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت تر از مرگ؛ نامه آیت الله حق شناس برای شاگرد خود آیت الله قائم مقامی

سخت تر از مرگ؛ نامه آیت الله حق شناس برای شاگرد خود آیت الله قائم مقامی