مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-24اقتصادي

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ایلام 50 درصد است


رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان ایلام نزدیک به 50 درصد است و تا زمانی که این میزان به بالای 85 درصد نرسد نمی توان به کنترل بیماری در استان امیدوار بود.

- ایسنا/ایلام رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان ایلام نزدیک به 50 درصد است و تا زمانی که این میزان به بالای 85 درصد نرسد نمی توان به کنترل بیماری در استان امیدوار بود.

دکتر محمد نوذری با اشاره به شرایط حاد کرونایی در ایلام خواستار ایجاد هم افزایی در کنترل این بیماری شد و اظهار کرد: کنترل وضعیت کرونا در موج پنجم اولویت مهم استان در جهت حفظ سلامت مردم است و در این زمینه همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات و همکاری با ستاد مقابله با کرونا هستند.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در استان خواستار تسریع در این موضوع شد و گفت: تاکنون کل واکسیناسیون انجام شده در استان 59 هزار و 403 دوز بوده است.

استاندار ایلام خواستار اهتمام جدی مردم و مسئولان در رعایت پروتکل های بهداشتی در استان شد و گفت: همچنان مهمترین راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا نسب به کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان هشدار داد و گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ایلام 50 درصد است

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ایلام 50 درصد است