مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-23پزشكي

نکاتی درباره علائم کرونا و تب در اطفال/ بیماری و مشکل زمینه ای، علت مرگ کودکان


درباره مرگ و میر کودکان مبتلا به کرونای دلتا بیان کرد: نباید اضطراب داشت و موضوع را بزرگ کرد زیرا در شرایط اپیدمی هر اتفاقی ممکن است بیفتد؛ - ایسنا/کرمان یک فوق تخصص عفونی کودکان گفت: درباره مرگ و میر کودکان مبتلا به کرونای دلتا بیان کرد: نباید اضطراب داشت و موضوع را بزرگ کرد زیرا در شرایط اپیدمی هر اتفاقی ممکن است بیفتد؛ کودکانی که دچار مرگ و میر می شوند، بیماری و مشکل زمینه ای دارند و اینگونه نیست که کودکی بدون علامت و با حال خوب دچار مرگ شده باشد.

دکتر علی حسینی نسب در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه قبلا گفته می شد کودکان کمتر به کرونا مبتلا می شوند، اظهار کرد: اینگونه نیست که کودک به ویروس مبتلا نمی شود، در واقع کودکان علائم بالینی کمتری نسبت به دیگران نشان می دهند که شاید به دلیل تداخل سیستم ایمنی بدن است و یا در بزرگترها به دلیل ابتلا به بیماری های زمینه ای، ابتلا به ویروس بروز بیشتری دارد.

وی افزود: این اظهارنظر که ویروس دلتا و جهش های دیگر کرونا بیشتر بچه ها را درگیر می کند، درست نیست اما به نظر می رسد شدت علائم در کرونای دلتا بیش از سویه های قبلی است.

حسینی نسب درباره علائم کرونای دلتا در کودکان بیان کرد: نشانه اختصاصی که بگوییم نشانه دلتاست، وجود ندارد اما با توجه به اپیدمی، همه جوانب را در نظر می گیریم و زمانی که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره علائم کرونا و تب در اطفال/ بیماری و مشکل زمینه ای، علت مرگ کودکان

نکاتی درباره علائم کرونا و تب در اطفال/ بیماری و مشکل زمینه ای، علت مرگ کودکان