مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-23اجتماعي

برگزاری مطلوب آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی استان سمنان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی استان سمنان را بسیار مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی استان سمنان را بسیار مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد.

محمد دستورانی روز گذشته در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمون های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در استان سمنان همزمان با سراسر کشور و با همکاری مطلوب مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

وی برگزاری این آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان را کاملا مطلوب و رضایتبخش ارزیابی کرد و افزود: جهاد دانشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های بسیار بالایی خصوصاً در حوزه آموزش برخوردار است که باید از آنها بیشتر بهرمند شد.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان نیز گفت: برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مطلوب آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی استان سمنان

برگزاری مطلوب آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی استان سمنان