مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-23بين الملل

نگرانی های زودهنگام اسراییل از جنگ بعدی


شاید حزب الله به لحظه ای برسد که آن لحظه مشترک عملیاتی حماس و حزب الله باشد.

خود این یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است و در صورت وقوع، غریو شادی بیش از سیصد میلیون سنی و شیعه منطقه به آسمان برمی خیزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی طی یادداشتی در و کشاندن دامنه آن به تنف در شرق و شمال شرقی این کشور، هشدارهایی را به طرف مقابل خود بدهد.

جالب این است که در حمله اسراییل به شرق سوریه 7 موشک از 8 موشک آن به وسیله سامانه دفاعی سوریه که در ردیف تسلیحاتی روسی است، منهدم گردیده و تنها یک موشک آن به نقطه ای اصابت کرده است.

اسراییل با حملات به سوریه در صدد برآمده است تا خود را قدرتمند نشان دهد، اما واقعیت این است که نیروی هوایی اسراییل و موشک های وارداتی آن در طول حدود 36 سال گذشته هیچ گاه شکل دهنده به نگرانی ها و در نتیجه سیاست های دفاعی حزب الله نبوده اند.

عملیات نظامی اسراییل در سوریه اتفاقاً به نفع حزب الله می باشد چرا که ارتش و حتی مردم سوریه آن را یک سپر مطلوب در برابر حملات به خود ارزیابی می کنند.

اما نکته اینجاست که در حدود 90 درصد حملات ارتش اسراییل، حزب الله یا ایران مورد حمله واقع نشدند بلکه نوعاً این تأسیسات ارتش سوریه بود که به صورت غیرمؤثر مورد تهاجمات هوایی یا موشکی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی های زودهنگام اسراییل از جنگ بعدی

نگرانی های زودهنگام اسراییل از جنگ بعدی