مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-23سياسي

ساماندهی سهمیه های کنکور به این دولت نمی رسد / احتمال بررسی در دولت آینده


وزیر علوم با اشاره به ساماندهی سهمیه های کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فکر می کنم بررسی این موضوع به این دولت نمی رسد.

- با اشاره به ساماندهی سهمیه های کنکور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی از سهمیه های کنکور مصوبات مجلس شورای اسلامی را دارد و لذا قوانینی که مجلس شورای اسلامی آن را تصویب کرده باید اصلاح آن نیز توسط مجلس شورای اسلامی صورت گیرد.

وزیر علوم ادامه داد: مباحثی در این خصوص مطرح بوده که یک سیاست کلان و کلی در این رابطه تعریف شود و فکر می کنم در دوره باقیمانده از دولت اجرایی نمی شود.

وی افزود: احتمالاً جزء موضوعاتی است که در جلسات بعدی شورا در دولت آینده به آن پرداخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز پیش از این با اشاره به سهمیه های کنکور گفت: مصوبات متنوعی درباره سهمیه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد و در مجلس شورای اسلامی نیز مصوباتی داشته ایم که نیازمند یک نظام یکپارچه برای سهمیه ها هستیم.

عاملی در تشریح جزییات ماده 7 مصوبه سیاست های سنجش و پذیرش شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیح داد: بر اساس این مصوبه مقرر شد ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ظرف 6 ماه سیاست های مربوط به سهمیه ها را جمع بندی و نهایی سازی کرده و برای تصویب به شورای عالی انقلاب فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سهمیه های کنکور به این دولت نمی رسد / احتمال بررسی در دولت آینده

ساماندهی سهمیه های کنکور به این دولت نمی رسد / احتمال بررسی در دولت آینده