مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-23اقتصادي

افزایش قیمت نان در اصفهان اجرایی می شود


معاون هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان گفت:مصوبه افزایش قیمت نان با ابلاغ سازمان صنعت ، معدن و تجارت در این استان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سیدحسن قاضی عسگر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قیمت نان با توجه به نوع آن، حدود 20 تا 28 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: اصلاح قیمت و افزایش قیمت نان باید در فروردین ماه سالجاری انجام می گرفت اما بنا به دلایلی به زمان دیگری موکول شد.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان اظهار داشت: نانوایان تولید کننده در جامعه محسوب می شوند و همانطور که منافع مصرف کنندگان را در نظر می گیریم باید منافع تولید کننده و سود منطقی را هم برای آنها در نظر بگیریم.

وی با اشاره به افزایش قیمت اجاره بها، رهن و اجاره و خمیرمایه نانوایان، اضافه کرد: کمیته های تخصصی در این زمینه تشکیل شد و پیشنهادهایی را در مورد اصلاح و افزایش قیمت نان ارائه دادند اما نظر اتحادیه نانوایان خیلی بالاتر بود و در نهایت مقرر شد که بر اساس ارزیابی کارشناسان قیمت نان در حد معقولی اصلاح شود که از ضرر نانوایان و مصرف کنندگان جلوگیری شود.

به گفته وی، میزان و درصد افزایش قیمت ها توسط سازمان صمت به فرمانداری ها ابلاغ می شود و فرمانداری ها هم در هر منطقه ای باید به نانوایان ابلاغ کنند که در صورت انجام مطلوب این امور، اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت نان در اصفهان اجرایی می شود

افزایش قیمت نان در اصفهان اجرایی می شود