مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-23دانش

نوبت واکسیناسیون کرونا به 58 ساله ها رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از واکسیناسیون 58 ساله به بالا در شهرها، 48 ساله به بالا در روستاها و 18 ساله به بالا در جمعیت عشایر استان از امروز خبر داد.

- محمودرضا مرادی اکروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از واکسیناسیون 58 ساله به بالا در شهرها، 48 ساله به بالا در روستاها و 18 ساله به بالا در جمعیت عشایر استان از امروز خبر داد.

وی ادامه داد: افراد تحت شمول در گروه های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat.

gov.

ir و اخذ نوبت اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: واکسیناسیون جمعیت بالای 18 سال عشایر در استان کرمانشاه آغاز و قرار است تا یک ماه آینده 70 درصد این جمعیت در مقابل بیماری کرونا واکسینه شوند.

وی در حال حاضر 31 پایگاه تجمیعی و سه سایت خودرویی در سطح استان از ساعت هشت تا 13 و 30 دقیقه فعال هستند که از این تعداد هشت پایگاه و یک سایت خودرویی در مرکز استان کرمانشاه به مردم خدمات دهی می کنند.

مرادی درخصوص افزایش چشمگیر بیماران بستری مربوط به کرونا در استان هشدار داد و افزود: تزریق واکسن به معنی مصونیت کامل نیست و باید همواره پروتکل های بهداشتی رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت واکسیناسیون کرونا به 58 ساله ها رسید

نوبت واکسیناسیون کرونا به 58 ساله ها رسید