مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-23سياسي

توزیع نان و بسته های معیشتی میان خانواده های درگیر ویروس کرونا


فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر زاهدان گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی، بسته های معیشتی و نان میان خانواده های درگیر ویروس منحوس کرونا در زاهدان توزیع شد.

- مهدی قویدل امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت ها و دغدغه بسیج خدمت رسانی و کمک به قشر نیازمند و محروم جامعه است.

وی با اشاره به اینکه بسیج همیشه و در هر شرایطی به ندای رهبر لبیک گفته و در کنار مستضعفین بوده است، افزود: همزمان با شیوع ویروس منحوس با هدف مواسات و همدلی با نیازمندان را اعلام فرمودند.

این مسئول ادامه داد: در راستای اجرای فرمان مقام عظمای ولایت، سپاه و بسیج در عرصه خدمت رسانی وارد میدان شدند و این فرمان را در راستای رونق سفره نیازمندان و محرومین  در استان و شهرستان زاهدان اجرایی کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر زاهدان ادامه داد: به منظور تداوم این رزمایش همدلی در پیک جدید کرونا خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در سطح شهر زاهدان شناسایی و خدمات مطلوب و ارزنده ای به آنها ارائه شده است.

قویدل بیان کرد: 100سبد معیشتی هر بسته به ارزش 4 میلیون ریال و جمعا 400 میلیون ریال شامل برنج، حبوبات، روغن، رب، ماکارونی، سویا، بین نیازمندان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نان و بسته های معیشتی میان خانواده های درگیر ویروس کرونا

توزیع نان و بسته های معیشتی میان خانواده های درگیر ویروس کرونا