مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:352021-07-23اقتصادي

تعهد اشتغال در صنایع دستی و گردشگری زنجان محقق شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تعهد اشتغال در حوزه صنایع دستی و گردشگری در استان زنجان محقق شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تعهد اشتغال در حوزه صنایع دستی و گردشگری در استان زنجان محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به برگزاری کارگروه اشتغال استان و تجلیل از عملکرد این اداره کل در تحقق اشتغال تعهد شده، افزود: هدف اصلی این کارگروه، تحقق اشتغال محول شده، سامان بخشی به نظام فعالیت، سرمایه گذاری، توسعه اشتغال، ارتقای سطح درآمد، معیشت و رفع مشکل بیکاری است.

وی تصریح کرد: حوزه صنایع دستی و گردشگری، دو حوزه اشتغال آفرین است که به درآمدزایی افراد خصوصاً جوانان و بانوان کمک خواهد کرد.

در این جلسه برنامه های حمایتی از اشتغال استان در قالب تبصره 18، تبصره 16، مشاغل خانگی، اشتغال پایدار روستایی، مانده منابع تسهیلات کرونا و طرح رونق مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه صنایع دستی یکی از مهم ترین عوامل توسعه اقتصادی است، ابراز کرد: توسعه این صنعت به توسعه اشتغال و اقتصاد بسیار کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد اشتغال در صنایع دستی و گردشگری زنجان محقق شد

تعهد اشتغال در صنایع دستی و گردشگری زنجان محقق شد