مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:102021-07-23اجتماعي

راه اندازی کارگاه مهارت آموزی برای معتادان بهبودیافته فاروج


کارگاه مهارت آموزی با نظرسنجی مستقیم از مددجویان رها یافته از اعتیاد فاروج در یکی از کمپ های ترک اعتیاد، - گفت: در تعامل با دستگاه های حمایتی از جمله بهزیستی، با انجام بازدید از یکی از کمپ های ترک اعتیاد شهرستان، این واحد انتخاب و تا 6 مرداد ماه (هفته ملی و مهارت) یک کارگاه مهارت آموزی با نظرسنجی مستقیم از مددجویان رها یافته از اعتیاد، راه اندازی می شود.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای فاروج، کمک به حفظ شرایط بهبود یافتگان با یادگیری یک مهارت و بکارگیری آن در مسیر اشتغالزایی را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: تمامی بهبود یافتگان آموزش دیده در صورت گرفتن گواهینامه مهارت به نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی برای گرفتن تسهیلات معرفی می شوند.

احمد دلیر افزود: در نشست مشترک با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج نیز برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان این نهاد حمایتی مصوب و مقرر شد تمامی نیازمندان مهارت آموخته برای دریافت تسهیلات به این نهاد معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات به صورت قرض الحسنه است، در انتها گفت: در سه ماهه امسال دوره های فن ورز شبکه هوایی برق، سرویس و نگهداری خودرو، جوشکاری و تولید خانگی میوه های خشک برای 48 کارآموز برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه مهارت آموزی برای معتادان بهبودیافته فاروج

راه اندازی کارگاه مهارت آموزی برای معتادان بهبودیافته فاروج