مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:052021-07-23پزشكي

واکسن ها از ابتلا به فرم شدید کرونا، جلوگیری می کنند


رییس گروه بیماری های واگیردار بهداشت آذربایجان شرقی گفت: تمامی واکسن های تایید شده از سوی سازمان جهانی بهداشت، از ابتلا به فرم شدید بیماری و بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از دلتا کرونا محافظت می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه بیماری های واگیردار بهداشت آذربایجان شرقی گفت: تمامی واکسن های تایید شده از سوی سازمان جهانی بهداشت، از ابتلا به فرم شدید بیماری و بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از دلتا کرونا محافظت می کنند.

سیمین خیاط زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سرعت بالای انتقال کرونای دلتا، اظهار کرد: واریانت دلتا نسبت به کرونای معمولی، قدرت انتقال پذیری بالایی دارد و قادر به مقاومت در برابر آنتی بادی های خون بدن انسان است، به عبارتی برای غلبه به این نوع کرونا در مقایسه با نوع آلفا، به سطح بالاتری از آنتی بادی ها نیاز داریم.

وی با تاکید بر این که برای حفاظت در برابر کرونای دلتا، باید واکسیناسیون به طور کامل انجام و واکسن های دو نوبته دریافت شود، گفت: مطالعات نشان می دهد، در حال حاضر در کشورهایی که در آن نوع دلتا شیوع پیدا کرده است، واکسیناسیون مردم، باعث کم تر بستری شدن، شده است.

وی با بیان این که افراد در صورت دسترسی به واکسن تایید شده از سوی سازمان جهانی، حتما واکسینه شوند، گفت: افراد با واکسینه شدن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن ها از ابتلا به فرم شدید کرونا، جلوگیری می کنند

واکسن ها از ابتلا به فرم شدید کرونا، جلوگیری می کنند