مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:002021-07-23بين الملل

جاسوس اسراییلی در جیب مردم دنیا


رییس جمهوری فرانسه گوشی و شماره موبایل خود را به خاطر جاسوس افزار اسراییلی عوض کرده اما با وجود هدف قرارگرفتن 5 هزار شماره در جهان هنوز برخوردی با شرکت ان اس او صورت نگرفته است! - رییس جمهوری فرانسه گوشی و شماره موبایل خود را به خاطر جاسوس افزار اسراییلی عوض کرده اما با وجود هدف قرارگرفتن 5 هزار شماره در جهان هنوز برخوردی با شرکت ان اس او صورت نگرفته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: این روزها با گزارش روزنامه لوموند و افشای جاسوسی از موبایل امانوئل مکرون، رییس جمهوری فرانسه، بار دیگر نام پروژه جاسوسی پگاسوس تبدیل به تیتر اول رسانه های جهان شده است.

به نوشته گاردین به دنبال افشای این پرونده جدید، رییس جمهوری فرانسه گوشی موبایل خود و شماره تلفن همراهش را تغییر و دستور بازبینی در روندهای امنیتی دولت را داده است.

چندین سال است که بدافزار جاسوسی پگاسوس که ساخته شرکت اسراییلی ان اس او است، فعال است.

این شرکت روابط بسیار نزدیکی با سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی دارد و رد پای جاسوس افزارش در پرونده قتل جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد حکومت عربستان دیده شده بود.

بر اساس آخرین تحقیقات به وسیله این بدافزار تاکنون به صورت تخمینی 600 سیاستمدار و مقام دولتی، 189 روزنامه نگار، 64 مدیر ارشد شرکت های مهم خصوصی و 85 فعال حقوق بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوس اسراییلی در جیب مردم دنیا

جاسوس اسراییلی در جیب مردم دنیا