مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 18:252021-07-23پزشكي

افزایش 10 برابری مراجعین به اورژانس در اردبیل


رییس مرکز اورژانس کرونای بیمارستان امام خمینی اردبیل گفت: در روز های اخیر میزان مراجعه بیماران با علائم مشکوک کرونایی در اورژانس بیمارستان امام خمینی اردبیل 10 برابر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، غلامرضا حمیدخلق اظهار کرد: با شیوع کرونای دلتا وضعیت مراجعین و بستری ها در استان اردبیل نیز رو به افزایش گذاشته به گونه ای که ما با بیشترین حجم بیماران با علائم کرونای دلتا در اردبیل روبه رو هستیم به طوری که تخت اکثر بخش ها پر شده و ما انتظار داریم هموطنان با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از شیوع و خیز خطرناک این ویروس وحشی باشند.

وی تصریح کرد: با شیوع کرونا از 17 ماه پیش ما مجبور شدیم تا ساختمان ترومای بیمارستان امام خمینی اردبیل را به بخش پذیرش بیماران کرونایی تبدیل کنیم به گونه ای که این وضعیت مداوای بیماران کرونایی را سرعت داد و از بسیاری از استان ها در کنترل این بیماری موفق عمل کردیم.

رییس مرکز اورژانس کرونای بیمارستان امام خمینی اردبیل گفت: با فعالیت مرکز اورژانس بیمارستان امام خمینی اردبیل در سطح بندی مشخص مراجعین در گام اول به بخش های تشخیصی ارجاع داده می شوند که در بیش از 90 درصد مراجعات کار به صورت تخصصی در تشخیص بیماری کرونا به پیش رفته و خدمات شبانه روزی رادیولوژی، سی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری مراجعین به اورژانس در اردبیل

افزایش 10 برابری مراجعین به اورژانس در اردبیل