مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 18:002021-07-23حوادث

کف آشپزخانه دختر 18ساله کاشانی را بلعید


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: دختر جوانی در حال تردد در آشپزخانه منزلشان بوده که ناگهان کف آشپزخانه فروکش کرده و وی به عمق 5متری یک حلقه چاه سقوط کرد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: دختر جوانی در حال تردد در آشپزخانه منزلشان بوده که ناگهان کف آشپزخانه فروکش کرده و وی به عمق 5متری یک حلقه چاه سقوط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله فدایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز (جمعه- اول مرداد) فروکش کردن کف ساختمان در خیابان رسالت به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کاشان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه4 را در قالب گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، دیواره های حفره ایجاد شده را که هر لحظه امکان ریزش مجدد داشت را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، مشغول امدادرسانی به فرد سقوط کرده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن با احتیاط کامل، دختر جوان را از چاه خارج کرده و وی را که خوشبختانه دچار مصدومیت خاصی نشده بود برای بررسی های بیشتر تحویل کادر پزشکی اورژانس در محل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کف آشپزخانه دختر 18ساله کاشانی را بلعید

کف آشپزخانه دختر 18ساله کاشانی را بلعید