مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-23سياسي

نمایندگان مجلس به کمک منتخبین شورا آمدند


سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قرار شد جلسات مشترک ماهانه ای در مسیر هماهنگی و هم افزایی 13 منتخب شورای شهر و 5 نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان علی صالحی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اولین جلسه مشترک نمایندگان مجلس و نمایندگان منتخب شورای شهر، اظهار داشت: در این جلسه ضمن بیان دیدگاه های طرفین در رابطه با موضوعات مختلفی صحبت شد.

سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: موضوعاتی از جمله مسائل شهری، استانی و بخش هایی که نمایندگان مجلس می توانند به منتخبان شورای شهر کمک کنند و همچنین بخش هایی که نمایندگان منتخب شورا به نمایندگان مجلس بکنند سخن به میان آمد.

وی با بیان اینکه مقرر شد کمیته ای متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل شود، گفت: این دو گروه منتخبان مجمع نیروهای انقلاب هستند و قرار شد جلسات مشترک ماهانه ای در مسیر هماهنگی و هم افزایی 13 منتخب شورای شهر و 5 نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس برگزار شود.

صالحی ادامه داد:  بنا است این جلسات دستور  جلسه مشترکی داشته باشند که حول محور مهم ترین موضوعات کلانشهر اصفهان در حوزه وظایف نمایندگان مجلس و نمایندگان شورای شهر و مدیریت شهری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس به کمک منتخبین شورا آمدند

نمایندگان مجلس به کمک منتخبین شورا آمدند