مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 16:102021-07-23بين الملل

چین: آمریکا باید سریعا تحریم های کوبا را لغو کند


وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که ایالات متحده باید با رعایت اهداف منشور سازمان ملل و هنجار های اساسی حاکم بر روابط بین الملل، فوراً و کاملاً تحریم های یک جانبه علیه کوبا را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین به دنبال اعمال تحریم های جدید امریکا علیه کوبا در کنفرانس خبری روز جمعه گفت: چین قاطعانه از تلاش های دولت کوبا و مردم برای حفظ ثبات اجتماعی پشتیبانی می کند.

ما هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی کشور های دیگر و اعمال تحریم های یک جانبه و تحمیل فشار به کشور های دیگر به بهانه آزادی، دموکراسی و حقوق بشر را رد می کنیم.

لیجیان افزود: ایالات متحده قبل از اعمال تحریم ها و دخالت در امور دیگران و ایجاد اختلاف و تقابل باید مسائل حقوق بشری خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه چین، کوبا هم اکنون در یک لحظه حساس در مبارزه با بیماری کووید 19 و در تلاش برای کاهش رنج مردم است، ایالات متحده باید با رعایت اهداف منشور سازمان ملل و هنجار های اساسی حاکم بر روابط بین الملل، فوراً و کاملاً تحریم های یک جانبه علیه کوبا را لغو کند و برای بهبود روابط ایالات متحده و کوبا و کمک به ثبات بین المللی و منطقه ای اقدامات بیشتری انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: آمریکا باید سریعا تحریم های کوبا را لغو کند

چین: آمریکا باید سریعا تحریم های کوبا را لغو کند