مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 16:052021-07-23بين الملل

رویترز: آمریکا سختگیری بیشتر علیه صادرات نفت ایران را بررسی می کند


اگر به برجام بازگردیم، دلیلی برای تحریم شرکت هایی که در حال واردات نفت ایران هستند وجود ندارد - این مقام به خبرگزاری رویترز گفت: اگر به برجام بازگردیم، دلیلی برای تحریم شرکت هایی که در حال واردات نفت ایران هستند وجود ندارد خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که واشنگتن اعمال سختگیری های بیشتر علیه صادرات نفت ایران به چین را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام آمریکایی به خبرگزاری رویترز گفت که واشنگتن با در نظر گرفتن احتمال عدم بازگشت ایران به مذاکرات هسته ای یا اتخاذ موضعی تندتر توسط جمهوری اسلامی می خواهد اعمال سختگیری علیه صادرات نفت ایران به چین را بررسی کند.

آمریکا پیشتر به چین اطلاع داده بود که هدف اصلی این کشور احیای پایبندی به توافق هسته ای 2015 است تا در صورت بازگشت به برجام، شرکت های چینی به دلیل دور زدن تحریم های آمریکا برای خرید نفت خام ایران تنبیه نشوند.

این مقام به خبرگزاری رویترز گفت: اگر به برجام بازگردیم، دلیلی برای تحریم شرکت هایی که در حال واردات نفت ایران هستند وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر ما در دنیایی هستیم که چشم انداز بازگشت فوری به برجام درحال ناپدید شدن است، آن نگرش نیز باید [با شرایط حال] تطبیق داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: آمریکا سختگیری بیشتر علیه صادرات نفت ایران را بررسی می کند

رویترز: آمریکا سختگیری بیشتر علیه صادرات نفت ایران را بررسی می کند