مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 15:502021-07-23حوادث

یزد/کشف 68 کیلو تریاک در ایست بازرسی جاده نایین


در بازرسی از این خودرو  68 کیلو540 گرم تریاک که به طور ماهرانه در مخزن سی ان جی وانت مزدا که با کامیون به عنوان خودرو ضایعاتی حمل می شد کشف و ضبط شد.

- فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از 68 کیلوگرم تریاک در گلوگاه شهید شرافت این شهرستان در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

سرگرد هادی کیان مهر روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه شهید شرافت، در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون عبوری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو 68 کیلو540 گرم تریاک که به طور ماهرانه در مخزن سی ان جی وانت مزدا که با کامیون به عنوان خودرو ضایعاتی حمل می شد کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این زمینه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی نایین، مواد مخدر را یک ابَر آسیب برشمرد و خاطرنشان کرد: خانواده ها باید بر فرزندان خود و دوستان آنها نظارت بیشتری داشته باشند تا از مبتلاشدن آنها به این آسیب و گرفتار شدن در دام اعتیاد پیشگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ روزانه افزون بر 20هزار دستگاه خودرو از جاده های نایین عبور می کنند و گلوگاه شهید شرافت این شهرستان یکی از ایستگاه های مهم کشف کالای قاچاق و مواد مخدر در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد/کشف 68 کیلو تریاک در ایست بازرسی جاده نایین

یزد/کشف 68 کیلو تریاک در ایست بازرسی جاده نایین