مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 15:452021-07-23سياسي

آن چیزی که مردم خوزستان رارنج داده تبعیض است/احتمال تداوم خشکسالی


آن چیزی که مردم خوزستان را رنج داده تبعیض هست که می بینند یک عده منتفع شده و استانی توسعه پیدا کرده ولی استان آنها توسعه پیدا نکرده است.

- ، اسحاق جهانگیری عصر جمعه در نشست رسیدگی به مشکلات استان خوزستان با حضور سران عشایر و نخبگان اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که در روزهای پایانی دولت بار دیگر خدمت مردم استان قهرمان خوزستان باشم و در این جلسه با حضور بزرگان عشایر عرب و بختیاری، نخبگان استان، صاحبنظران، علما و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شرکت کردم.

وی با اشاره به اینکه در جلسات سخت زیاد شرکت کرده و مطالب بسیاری را شنیده ام، افزود: مراحل مختلفی را برای طی سطوح مدیریتی پشت سر گذاشته ام، وقتی می بی نم مردمی که به مهمان نوازی شهره هستند، صدای خود را بلند می کنند می دانم که درد و سوز دل دارند و تنها به دنبال بیان مشکلات خود هستند.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: خوزستان استان مهم، استراتژیک، تعیین کننده و قلب تپنده ایران است؛ خوزستان نقطه ای هست که مسائل بسیاری را به دیگر استان ها هدایت کرده و از این جهات برای من ارزشمند است و هیچ مسئولی نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

جهانگیری ادامه داد: دو برادر من در این دشت خفته اند، یکی در روزهای نخستین اشغال سوسنگرد زمانی که شهید چمران برای دفاع مبارزه می کرد و دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن چیزی که مردم خوزستان رارنج داده تبعیض است/احتمال تداوم خشکسالی

آن چیزی که مردم خوزستان رارنج داده تبعیض است/احتمال تداوم خشکسالی