مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 15:202021-07-23سياسي

مردم خوزستان کلکسیون مشکلات و محرومیت ها را دارند


با وجود انجام کارهای بزرگ نظام برای خوزستان، ولی مردم این استان هنوز کلکسیون مشکلات و محرومیت ها را دارند.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز جمعه در نشست رسیدگی به مشکلات استان خوزستان با حضور سران عشایر و نخبگان و همچنین معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: با وجود مصوبه دولت برای خوزستان ولی امروز نیز معاون اول رییس جمهور همراه با مسئولان وزارت نیرو و جهاد کشاورزی برای بررسی میدانی در سرشاخه های کرخه آمده اند و در ادامه از هورالعظیم نیز بررسی میدانی انجام می دهند.

وی افزود: علاوه بر این جلسه ای با شیوخ عرب و بختیاری و جلسات کاری خوبی تا پایان شب داریم و فردا جلسه مشترک ستاد بحران و شورای کشاورزی را برگزار می کنیم؛ معاون اول رییس جمهور و هیئت همراه به صورت تخصصی اقداماتی را که باید انجام شود و کارهایی که صورت گرفته بررسی می کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان با دلاورمردان غیور در هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرینی های بزرگی داشتند؛ آنها همچنین نقشی بزرگ در مبارزه با انگلیس و پیروزی انقلاب، انقلاب مشروطیت و حمایت از تمامیت کشور داشته و دارند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: با وجودی که نظام کارهای بزرگی در زمینه های مختلف از جمله بخش کشاورزی و طرح 550 هزار هکتاری برای خوزستان انجام داده و پروژه ها و صنایع بزرگی هم در بخش ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خوزستان کلکسیون مشکلات و محرومیت ها را دارند

مردم خوزستان کلکسیون مشکلات و محرومیت ها را دارند