مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-23سياسي

جهانگیری با مردم صادق باشد/ 8 سال برای حل مشکل خوزستان کافی نبود؟


معاون اول رییس جمهور هشت سال وقت داشت تا مشکلات خوزستان را حل کند ولی اکنون که چند روز بیشتر به عمر دولت باقی نمانده و برای حل مشکلات به خوزستان آمد.

- با اشاره به سفر معاون اول رییس جمهور به استان خوزستان اظهار کرد: امروز اسحاق جهانگیری بعد از روزها که از تنش شدید آبی در خوزستان می گذرد به خوزستان آمده است و در اوج وقاحت خبر از حل مشکلات خوزستان می دهد.

وی افزود: واقعاً عجیب بود، جهانگیری که هشت به عنوان دومین مقام بلندپایه دولت فعالیت می کرد در حالی که چند روز بیشتر به عمر دولت باقی نمانده است اما وعده حل مشکلات خوزستان را می دهد و این در حالی است که مشکلات امروز خوزستان محصول بی توجهی های انباشته دو دولت حسن روحانی است.

مختار تأکید کرد: مردم خوزستان با این حرف های شما گول نمی خوردند و یادشان نمی رود که این دو دولت چه بلاهایی به سر زندگی و کار و پیشه آنها آورد؛ حتی همین امسال نیز اعتبارات انتقال آب در بودجه دولت وجود دارد ولی چگونه وی اعلام می کند که آب خوزستان برای مردم خوزستان و کسی حق انتقال آن را ندارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: این سفر قطعاً هیچ سود و منفعتی برای استان به همراه ندارد و معاون اول رییس جمهور سعی کند حرف هایی نزند که داغ دل مردم خوزستان را از عملکرد ناصحیح و تبعیض آمیز دولت علیه مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری با مردم صادق باشد/ 8 سال برای حل مشکل خوزستان کافی نبود؟

جهانگیری با مردم صادق باشد/ 8 سال برای حل مشکل خوزستان کافی نبود؟