مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-23سياسي

ثبت 10 وقف جدید در لرستان / سهمیه امسال 50 وقف است


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان از ثبت 10 وقف جدید از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد و گفت: بیشتر این وقف ها مربوط به شهرستان دلفان است.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان از ثبت 10 وقف جدید از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد و گفت: بیشتر این وقف ها مربوط به شهرستان دلفان است.

حجت ‎الاسلام محمدجواد عباس‎زاده در گفت وگو با ایسنا از ثبت 10 وقف جدید در استان خبر داد و افزود: این تعداد وقف از ابتدای امسال تاکنون به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه حدود 800 نوع نیت خیر توسط واقفان کل کشور در سامانه اوقاف ثبت شده است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیشترین تعداد وقف به ثبت رسیده در استان لرستان در حوزه مسجد و یک مورد نیز وقف یک ساختمان با نیت کمک به نیازمندان بوده است که می‎طلبد با توجه به نیاز روز، نیات واقفان نیز تغییر کند.

عباس زاده سهمیه وقف جدید در لرستان برای امسال را 50 مورد ذکر کرد و ادامه داد: این وقف ها که از ابتدای امسال تاکنون در لرستان به ثبت رسیده در شهرستان ها دلفان، بروجرد و خرم‎آباد هستند که بیشترین آنها در شهرستان دلفان بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به وجود دو هزار و 700 موقوفه در لرستان، گفت: نزدیک به دو هزار و 300 مورد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 10 وقف جدید در لرستان / سهمیه امسال 50 وقف است

ثبت 10 وقف جدید در لرستان / سهمیه امسال 50 وقف است