مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 14:352021-07-23ورزشي

دونده قمی سریعترین مرد 100 متر ایران شد


دوومیدانی کار قم در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان سریع ترین مرد ایران شد.

- محمدرضا اسحاقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: علی قاسم بابایی کمتر از یک ماه پس از درخشش در مسابقات جوانان ایران و انتخابی تیم ملی که با موفقیت وی در کسب ورودی مسابقات جهانی 2021 این رشته همراه بود، شاهد تداوم موفقیت های این دونده آینده دار در مسابقات لیگ بودیم.

وی ادامه داد: قاسم بابایی یکی از دوومیدانی کاران قم در بیست و پنجمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور است که برای تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و در ماده 100 متر با حریفان خود رقابت کرد و با ثبت یک رکورد قابل توجه به مقام نخست دست پیدا کرد.

دبیر هیات دوومیدانی استان قم افزود: قاسم بابایی در این مرحله از مسابقات موفق به ثبت رکورد 10 ثانیه و 53 صدم ثانیه شد تا بالاتر از دیگر حریفان حاضر در این رشته به مقام قهرمانی دست یابد، ضمن اینکه با این رکورد عنوان سریع ترین مرد ایران را به نام خود کرد.

وی به عملکرد دیگر دونده های قم در مرحله نخست از دوره جدید پیکارهای لیگ دوومیدانی باشگاه های کشور در سال 1400 اشاره و عنوان کرد: مهدی رضایی دونده قمی تیم مقاومت در این ماده با ثبت رکورد 10 ثانیه و 71 صدم ثانیه به مقام ششم دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دونده قمی سریعترین مرد 100 متر ایران شد

دونده قمی سریعترین مرد 100 متر ایران شد