مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 14:352021-07-23ورزشي

گل های زود هنگام خوش یمن بازیکن کم نام و نشان استقلال


هافبک راست آبی پوشان هرگاه در این فصل برای تیمش گلزنی کرده، آنها پیروز شده اند تا گل های او برای آبی پوشان خوش یمن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین باری که نام سبحان خاقانی در فوتبال ایران به گوش رسید، هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر بود و جایی که محمود فکری در 15 دقیقه پایانی بازی تیمش مقابل پیکان تصمیم گرفت این بازیکن گمنام را به جای احمد موسوی به زمین بفرستد.

فکری درست دو هفته بعد و در هفته ششم و دیدار تیمش مقابل پدیده در مشهد تصمیم عجیبی گرفت و این بازیکن گمنام را در ترکیب ثابت تیمش قرار داد که این تصمیم جای تعجب داشت.

خاقانی که به خاطر قرار داشتن نامش در ترکیب ثابت استقلال باعث تعجب شده بود، خیلی سریع و با گلی زودهنگام پاسخ سئوال ها را داد و توانست در دقیقه 12 تیم فکری را برابر پدیده در مشهد پیش بیندازد.

در ادامه بازی هم محمد دانشگر گل دیگری به ثمر رساند تا آبی پوشان با نتیجه 2 بر صفر در آن بازی پیروز شوند.

خاقانی در بازی بعدی و مقابل ذوب آهن هم در ترکیب ثابت قرار گرفت و پس از آن فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد؛ تا در نیم فصل دوم یک بار دیگر از دیدار با پیکان به کار گرفته شد و مقابل ذوب آهن در ترکیب ثابت قرار گرفت و برای اولین (و تا امروز آخرین) بار، در تمام طول 90 دقیقه در زمین حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل های زود هنگام خوش یمن بازیکن کم نام و نشان استقلال

گل های زود هنگام خوش یمن بازیکن کم نام و نشان استقلال