مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 14:002021-07-23ورزشي

داستان یک گروگان گیری در باشگاه استقلال!


مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال گفت:دستگاه یخ­ ساز که یکی از لوازم ضروری اولیه در تابستان برای ریکاوری و پیشگیری از آسیب است، به علت بدهی 4 میلیونی در مجموعه آزادی گروگان گرفته شده است.

- جی پلاس، بهزاد نوشادی با اشاره به مشکلات تیم استقلال اظهار داشت: تیم استقلال در شرایط نامناسب و ناعادلانه ­ای تمرین می­ کند و ما از نظر سخت ­افزاری، شرایطی آماتوری داریم.

فارس نوشت: وی افزود: لوازم بدنسازی ما در حد مدرسه فوتبال است و شاید باور نکنید که از لوله پولیکای دست ساز در تمریناتمان استفاده می­ کنیم! من بعضی از لوازم تمرینی شخصی خودم را برای تمرین بازیکنان آورده ­ام.

در بهمن ماه به نماینده اسپانسر "های ­وب" عرض کردم که با 120 میلیون تومان، می­توان لوازم حرفه ای کامل برای تیم خرید و باشگاه را تجهیز کرد که ماندگار هم خواهد بود.

مربی بدنساز استقلال تاکید کرد: بعد از این درخواست به من گفتند پول نداریم.

حتی هزینه غذای روزانه، مبلغ 90 میلیون تومان در ماه بود که آن را هم قطع کردند و مقرر شد به جای آن، حدود 35 میلیون لوازم تمرینی بگیریم.

بنده با اعتبار شخصی، این لوازم را تهیه کرده و تحویل باشگاه دادم ولی نماینده اسپانسر پرداخت آن را پشت گوش انداختند و بعد از چند ماه هم باشگاه را ترک کرده و جدا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان یک گروگان گیری در باشگاه استقلال!

داستان یک گروگان گیری در باشگاه استقلال!