مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 13:052021-07-23سياسي

حجت الاسلام علی نوری: مردمی بودن در گزینش ائمه جمعه یکی از مهمترین شاخص ها است


سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تاکید کرد: در سال های اخیر رویکرد انتخاب ائمه جمعه جوان محور بوده است و ائمه جمعه در گروه های سنی 25 تا 40 سال تعیین شده اند.

- سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تاکید کرد: در سال های اخیر رویکرد انتخاب ائمه جمعه جوان محور بوده است و ائمه جمعه در گروه های سنی 25 تا 40 سال تعیین شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی نوری در گفتگوی قرآنی امروز جمعه با تشریح رویکرد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در آستانه چهل و دومین سال برگزاری نماز جمعه افزود: انتخاب ائمه جمعه با تعیین افراد شاخص از سوی مقام معظم رهبری انجام می شود و 9 نفر از شخصیت های فاضل، خبره و صاحب نظر از علما و روحانیون صاحب تجربه در این کار مشارکت می کنند.

وی گفت: این 9 نفر اعضای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه را تشکیل می دهند که ریاست آن به عهده حجت الاسلام حاج علی اکبری است و این اعضا سایر ائمه جمعه سراسر کشور را انتخاب می کنند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: مردمی بودن در گزینش ائمه جمعه یکی از مهمترین شاخص هاست چرا که رسیدگی به امور مردم، اولویت کار هر امام جمعه ای است و به لطف خدا جامعه روحانیت و حوزه خاصیتش مردمی بودن است و افرادی که به عنوان امام جمعه انتخاب می شوند یکی از شرح وظایف آن ها ایجاد شرایط دیدارهای مردمی و حل مشکلات مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام علی نوری: مردمی بودن در گزینش ائمه جمعه یکی از مهمترین شاخص ها است

حجت الاسلام علی نوری: مردمی بودن در گزینش ائمه جمعه یکی از مهمترین شاخص ها است