مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 12:202021-07-23اجتماعي

وقوع رگبار نسبتا شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ در هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از وقوع رگبار نسبتا شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ، تند باد لحظه ای همراه با گرد و خاک خبر داد.

- ، مهرداد حسن زاده عصر جمعه از جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به وقوع بارش های نسبتاً سنگین به ویژه در ارتفاعات استان و طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها طی دو روز آینده از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

حسن زاده افزود: بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان طی روزهای شنبه دوم و یکشنبه سوم مرداد ماه سامانه فصلی در استان تقویت و موجب رگبار نسبتاً شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ، تند باد لحظه ای همراه با گرد و خاک خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقویت سامانه فصلی در استان، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، آبگیری معابر عمومی، انسداد موقت جاده ها، خسارت در اثر تند باد لحظه ای، کاهش دید و گردوخاک را در پی دارد.

حسن زاده با اشاره به مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی در استان، گفت: ارتفاعات و مناطق مستعد هرمزگان به ویژه حاجی آباد، بشاگرد، رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی از مناطقی است که تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع رگبار نسبتا شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ در هرمزگان

وقوع رگبار نسبتا شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ در هرمزگان