مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-23اجتماعي

پایش ماهواره ای فروریزش زمین در تهران/ 173 حسگر حوادث پایتخت را نظارت می کنند


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از فعالسازی سامانه ماهواره ای پایش و پیش بینی فروریزش زمین در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه تلاش کردیم تا تجهیزات زیرساختی را در این دوره از مدیریت شهری برای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزایش دهیم، اظهارکرد: رویکرد و اولویت اصلی ما افزایش تاب آوری پایتخت در برابر حوادث مختلف و پیش بینی و پیشگیری از خسارات ناشی از حوادث طبیعی نظیر سیل، زلزله، توفان و .

است.

رضا کرمی محمدی با بیان اینکه با آماده سازی زیر ساخت ها هم اکنون 173 دستگاه حسگر حوادث شهر تهران از زلزله گرفته تا سیل و طوفان و .

را پایش می کنند، گفت: البته تعداد این حسگرها باید افزایش هم پیدا کند.

ما توانستیم بسیاری از این سامانه ها را در همین دوره از مدیریت شهری و برای اولین بار در تهران راه اندازی کنیم و سامانه های دیگر را نیز تا چند برابر افزایش دادیم اما لازم است همچنان به این موارد توجه ویژه ای شود.

وی درباره پایگاه ها و سوله های مدیریت بحران نیز اظهارکرد: در حال حاضر تعداد این پایگاه ها و سوله ها 103 مورد است که روند ساخت و تکمیل هفت مورد دیگر در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش ماهواره ای فروریزش زمین در تهران/ 173 حسگر حوادث پایتخت را نظارت می کنند

پایش ماهواره ای فروریزش زمین در تهران/ 173 حسگر حوادث پایتخت را نظارت می کنند