مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 11:302021-07-23اجتماعي

پیگیری اعزام زائران ایرانی به عراق در محرم و صفر


اگر امکان از سرگیری اعزام زائران عتبات عالیات با رعایت شیوه نامه های بهداشت فراهم شود، هزینه های زائران هم کاهش می یابد.

- رییس سازمان حج و زیارت گفت: اعزام محدود و هوایی زائران ایرانی به عراق برای ماه های محرم و صفر، با توجه به موافقت مشروط وزارت بهداشت و مذاکره با طرف عراقی درحال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا رشیدیان با بیان این که معاون وزیر بهداشت در نامه ای هفت ماده ای به سازمان حج و زیارت اعلام کرده که با رعایت این مواد با اعزام هوایی زائران به عتبات عالیات موافقت شده است، افزود: هفته گذشته و قبل از مراسم عرفه، معاون سازمان حج و زیارت در سفر به عراق با وزیر گردشگری این کشور مذاکراتی درباره کلیات تفاهم نامه ای که تهیه شده است، انجام داد، اما با توجه به تعطیلی 10 روزه در عراق قرار شد مذاکرات مربوط به اعزام زائران ایرانی پس از پایان این تعطیلات ادامه یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه در زمانی که اعزام زائران به صورت رسمی تعطیل شده است، برخی به صورت غیرمجاز با ویزا های غیرزیارتی به این سفر می روند که هزینه های بسیاری را به زائران تحمیل کرده است.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: اگر امکان از سرگیری اعزام زائران عتبات عالیات با رعایت شیوه نامه های بهداشت فراهم شود، هزینه های زائران هم کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اعزام زائران ایرانی به عراق در محرم و صفر

پیگیری اعزام زائران ایرانی به عراق در محرم و صفر