مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 11:202021-07-23پزشكي

دعوت از دانشجویان رشته های علوم پزشکی برای یاری رسانی در بیمارستان ها


دانشگاه علوم پزشکی تهران همزمان با شیوع موج پنجم کرونا ویروس از داوطلبان رشته های علوم پزشکی برای یاری رسانی در بیمارستان های این دانشگاه دعوت کرد.

- همزمان با شیوع موج پنجم کرونا و توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفت؛ دعوت از دانشجویان رشته های علوم پزشکی برای یاری رسانی در بیمارستان ها دانشگاه علوم پزشکی تهران همزمان با شیوع موج پنجم کرونا ویروس از داوطلبان رشته های علوم پزشکی برای یاری رسانی در بیمارستان های این دانشگاه دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر امور داوطلبان دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی موج پنجم کرونا از داوطلبان رشته های علوم پزشکی برای یاری رسانی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران دعوت کرد.

در این فراخوان آمده است؛ با توجه به قرار گرفتن در پیک پنجم کرونا و خستگی کادر درمان، از همه داوطلبان شامل پزشک، پرستار، کارشناس بیهوشی، کارشناس اتاق عمل و کمک پرستار و همچنین دانشجویان رشته های یادشده که تمایل به فعالیت داوطلبانه در شرایط فعلی را دارند ،دعوت می شود تا به یاری هموطنان خود بشتابند.

داوطلبان رشته های علوم پزشکی می توانند برای ثبت نام به منظور کمک رسانی به مبتلایان به کرونا به آدرس اینترنتی https://survey.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانشجویان رشته های علوم پزشکی برای یاری رسانی در بیمارستان ها

دعوت از دانشجویان رشته های علوم پزشکی برای یاری رسانی در بیمارستان ها