مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-23پزشكي

بحران کرونا در مازندران


با ورود حجم بسیار زیاد مسافر از شهرها و استان های کشور به مازندران، این استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا به مرحله بحرانی رسیده و به گفته مسئولان، - ایسنا/مازندران با ورود حجم بسیار زیاد مسافر از شهرها و استان های کشور به مازندران، این استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا به مرحله بحرانی رسیده و به گفته مسئولان، بیمارستان های این استان، دیگر جایی برای پذیرش بیماران کرونایی ندارد و تقریبا به سطح اشباع رسیده اند.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه استانی ستاد دانشگاهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا با اشاره به اینکه وضعیت موج پنجم همه گیری کرونا در استان بحرانی و بسیار وخیم است، اظهار کرد: افزایش چشمگیر تعداد بیماران سبب شده که کادر درمان بسیار خسته و آسیب پذیر شود.

وی تصریح کرد: در وضعیت بهره برداری حداکثری از امکانات درمانی استان قرار داریم و تمام بخش های بیمارستانی استان درگیر ارائه خدمات به بیماران کوویدی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل کمبود پزشک و پرستار از پزشکان خانواده شهری، ماماها و دانشجویان پزشکی و پرستاری درخواست شده تا در بیمارستان ها به کمک کادر درمان بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کرونا در مازندران

بحران کرونا در مازندران