مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-25اجتماعي

وجود کانون های فعال گرد و غبار در اطراف قم


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم از تأیید وجود کانون های فعال گرد و غبار در اطراف شهر قم خبر داد و تصریح کرد: آیین نامه هماهنگی پیشگیری و مدیریت پدیده گرد و غبار ابلاغ شده و در استان قم نیز پیگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدرضا موسوی مشکینی در سخنانی با اشاره به این که این روزها در قم با پدیده گرد و غبار مواجه هستیم بیان داشت: این پدیده به دلایل مختلف مانند قطع حقآبه ها،  کاهش بارندگی ها و خشکسالی رخ داده است.

وی افزود: آمار نشان می دهد در سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، روزهای ناسالم بیشتری در استان قم مشاهده شده که پدیده گرد و غبار در شکل گیری این روزهای ناسالم و وقوع آلودگی هوا مؤثر بوده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم با بیان این که این اداره کل چند اقدام را برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان در دستور کار دارد خاطر نشان کرد: آیین نامه هماهنگی پیشگیری و مدیریت پدیده گرد و غبار با هدف سیاستگذاری، تعیین راهبردها، هم افزایی و هماهنگی میان دستگاه های اجرایی برای انجام اقدامات لازم در سطح ملی و منطقه ای و همچنین نظارت بر اقدامات اجرایی دستگاه ها به منظور کاهش آثار و پیامد های ناشی از وقوع پدیده گرد و غبار ابلاغ شده که این آیین نامه در استان نیز پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود کانون های فعال گرد و غبار در اطراف قم

وجود کانون های فعال گرد و غبار در اطراف قم