مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 13:102021-06-25اقتصادي

بازگشایی سالن های مطالعه 115 کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی


مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از بازگشایی سالن های مطالعه کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهرام خدایی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مصوبه ستاد ملی محدود آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه های ابلاغی، سالن های مطالعه کتابخانه های واقع شده در مناطق نارنجی، زرد و آبی به ترتیب با 30 ، 40 و 50 درصد ظرفیت، فعالیت خود را از روز شنبه، پنجم تیر آغاز خواهند کرد.

خدایی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان های آذربایجان شرقی از نظر سطح هشدار در وضعیت زرد و نارنجی به سر می برند، تصریح کرد: از این رو تمام سالن های مطالعه موجود در 115 کتابخانه  استان آماده ارائه خدمات حضوری به مراجعه کنندگان است.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع افراد در بخش های مختلف کتابخانه شامل لابی، راهروهای مخازن، مقابل میز امانت و محوطه کتابخانه و تهویه مناسب سالن ها یادآور شد: با قرار گرفتن کتابخانه های عمومی در رسته دوم گروههای شغلی از اول هفته آینده، به جز در شهرستان هایی با سطح هشدار قرمز، ارائه تمام خدمات کتابخانه ای در کتابخانه های عمومی استان دایر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سالن های مطالعه 115 کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی

بازگشایی سالن های مطالعه 115 کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی