مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-25سياسي

300 هزار نفر از مردم شهر کرمانشاه با مشکل قطعی آب و برق مواجه اند


استاندار کرمانشاه با اشاره به قطعی آب و برق روزهای گذشته در شهر کرمانشاه گفت: 300 هزار نفر از مردم شهر کرمانشاه با مشکل قطعی آب و برق مواجه اند.

- ، هوشنگ بازوند ظهر امروز جمعه در جلسه بررسی وضعیت تنش آبی و کمبود منابع آبی در استان کرمانشاه اظهار کرد: آنچه که برای ما بسیار مهم و از اولویت های ویژه کاری در استان کرمانشاه است تلاش برای مقابله جدی با قطعی برق و آب شرب مشترکان خانگی است و در این زمینه با هر گونه کم کاری از طرف هر دستگاهی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به قطعی برق طی چند روز گذشته در برخی از نقاط شهر کرمانشاه این موضوع را برخلاف مصوبه جلسه شورای تأمین و بحران استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: این قطعی برق منازل مردم کرمانشاه برخلاف مصوبه انجام شده زیرا استان کرمانشاه یک شرایط ویژه دارد و مردم حق دارند از قطعی برق خود نگران باشند.

استاندار کرمانشاه وظیفه مهم شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه را تلاش برای جلوگیری از هرگونه قطعی برق در شهر کرمانشاه برشمرد و تصریح کرد: شرکت برق استان کرمانشاه هر امکاناتی که برای این موضوع نیاز دارد تأمین می کنیم و حتی اگر نیاز باشد اقدام به تعطیلی چند روزه ادارات خواهیم کرد زیرا تلاش برای آسایش و رفاه مردم جز اولویت های کاری ما در استان بوده و در این زمینه به هیچ عنوان کوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار نفر از مردم شهر کرمانشاه با مشکل قطعی آب و برق مواجه اند

300 هزار نفر از مردم شهر کرمانشاه با مشکل قطعی آب و برق مواجه اند