مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:502021-06-25سياسي

دستورکار کمیسیون های مجلس/ بررسی هزینه کرد یک میلیارد یورو مقابله با کرونا


بررسی مشکلات کارکنان صنعت نفت، نحوه هزینه کرد یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا، بررسی تخصیص ارز نهاده های دامی و کشاورزی در سال 1400 بخشی از دستور کارهای کمیسیون های مجلس در هفته آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور کار کمیسیون های بخشی از دستور کارهای این کمیسیون است.

بررسی طرح های تقسیمات کشوری درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان، اصفهان و کرمان و همچنین بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس بخشی از دستور کارهای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است.

حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و مسؤولین سازمان بازرسی کل کشور، سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها در کمیسیون انرژی برای بررسی مشکلات کارکنان صنعت نفت و همچنین درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده 234 قانون آیین نامه داخلی مجلس در خصوص شرکت ملی پتروشیمی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در دستور کار کمیسیون انرژی قرار دارد.

رسیدگی به موضوع نحوه اختصاص و هزینه کرد یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مبارزه با بیماری کرونا و درخواست تحقیق و تفحص از این موضوع بخشی از دستور کارهای کمیسیون برنامه و بودجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورکار کمیسیون های مجلس/ بررسی هزینه کرد یک میلیارد یورو مقابله با کرونا

دستورکار کمیسیون های مجلس/ بررسی هزینه کرد یک میلیارد یورو مقابله با کرونا