مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-25سياسي

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای 7 تیر در مهدی شهر با حضور منوچهر متکی


دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر گفت: منوچهر متکی در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر، مهمان مردم این شهرستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حمیدرضا پارسا بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر شهرستان مهدی شهر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه ویژه برنامه ای در روز دوشنبه هفت تیرماه همراه با اقامه را از دست دادند، به جوانان معرفی کنند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر با اشاره به شخصیت والای شهید بهشتی و یاران باوفای انقلاب اسلامی، بر لزوم تبیین و تشریح ابعاد مختلف شخصیتی و مدیریتی این شهید مظلوم و همچنین فاجعه هفتم تیر برای نسل جوان جامعه تأکید کرد.

پارسا عنوان کرد: شهید مظلوم آیت الله بهشتی حقی بسیار بزرگ بر گردن انقلاب دارد و باید افکار، اندیشه ها، خدمات و ابعاد شخصیتی این شهید و حتی دیگر شهیدان شاخص این فاجعه به جامعه به ویژه نسل جوان کشور شناسانده شود.

وی فضاسازی شهری، چاپ و انتشار پوستر، توزیع بسته های فرهنگی، اعزام سخنران، مداح و روحانی به مساجد شاخص نقاط مختلف شهرستان مهدی شهر، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، کتاب خوانی و برپایی ایستگاه های سلامت و مسابقات مجازی را از مهم ترین برنامه های این نهاد در سالروز گرامیداشت شهدای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای 7 تیر در مهدی شهر با حضور منوچهر متکی

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای 7 تیر در مهدی شهر با حضور منوچهر متکی